L'article que teniem al geocites a desaparegut.

Anima't a re-esciure'l.

I TROBADA AL DELTA DE L'EBRE

1 i 2 de novembre del 2003

Dissabte al matí ens vam concentrar al pàrquing del Caprabo d'Amposta

Vam començar el nostre recorregut cap a les platges dels Eucaliptus i del Trabucador

El paisatge del Delta és realment meravellós. Amb els prismàtics es podien veure força exemplars d'ànec collverd, bernats pescaires, fotges i altres ocells. (Bassa de l'Encanyissada)

Vista des del mirador faunístic a la Bassa de l'Encanyissada (de fet, els ànecs estaven a l'altre costat...)

Res no va impedir que passegéssim amb els nostres cotxes seguint la línia de la platja... (això sí, a la nit va tocar netejar-los a fons per treure'n l'arena i la sal). Encara hi ha algú que es va penedir de no haver-lo embrutat... i algú altre que va ensopegar amb l'única branca d'arbre que va trobar no se sap on.

A la tarda, després d'un dinar on vam poder assaborir els plats més típics del Delta, vam creuar amb "barca" des de Sant Jaume d'Enveja fins Deltebre. Es feia fosc per moments.

Diumenge al matí, no ens vam poder resistir i, després d'esmorzar, vam acabar amb les existències de l'Àngels!
Más fotos...

Informació sobre el Delta de l'Ebre

II Concentració de cotxes clàssics al circuit de Catalunya

11 d'octubre del 2003

Cap a les 9.00 del matí de dissabte, gairebé una trentena de citroëns (alguns amb més son que de costum) ens vam concentrar a l'entrada principal del Circuit de Catalunya, juntament amb vehicles d'altres clubs.

Després de fer petar la xerrada i amb certa emoció, vam entrar tots plegats al circuit. Feia un dia gairebé primaveral, així que vam poder descapotar els nostres bicilíndrics i fer fotos sense parar.

Gairebé sense adonar-nos, ens vam trobar a la línia d'arribada. Havíem donat una volta al circuit (bé, no del tot, perquè una part del circuit estava tancada) pels mateixos revolts que el Fernando Alonso i els germans Schumacher (tot i que una mica més a poc a poc, per no forçar el motor). La sensació general és que s'havia fet massa curta, així que alguns inclús es van animar a fer unes tandes de 15 minuts rodant pel circuit.

Vam aparcar al paddock del circuit, entre VW i Ferraris. Alguns citroëns van participar al concurs d'elegància, però el jurat no ho tenia gens fàcil, perquè hi havia massa cotxes macos per metre quadrat.

Després de recórrer tot el paddock fent fotos i admirant cotxes molt ben conservats, es va fer l'hora de dinar. Així que dels maleters van començar a sortir taules, cadires plegables, para-sols i cistells de picnic i aviat vam tenir el menjador muntat. Fins i tot vam poder brindar amb cava!

SORTIDA A VALLGORGUINA

22 de novembre del 2003

Joan Picanyol

Esplèndida sortida la que van preparar els amics de Vallgorguina, amb ganes de quedar bé.
A quarts de deu del matí ja estàvem reunits els deu citroëns que hi vam anar; poquets, però fidels i amb ganes de passar-ho bé. Després de l'esmorzar, ens van portar a donar una volta pel Montnegre-Corredor, on vam poder gaudir d'uns boscos i uns paisatges increïbles (només cal que mireu les fotos). Vam visitar la Torre Bordoi (la torre que tots voldríem i que no ens atrevim a preguntar quant val), el santuari del Corredor i el dolmen de la Pedra Gentil (era de dia i no hi havia bruixes). Per aquests paratges, algun soci fins i tot va trobar uns rovellonets.
Després de passar el matí, cap a dinar a Ca la Lola. Sembla que la sortida va agradar, perquè no hi havia manera que la gent marxés cap a casa, i se'ns va fer fosc xerrant, mirant motors i comentant la jugada.
Esperem que els de Vallgorguina continuïn així d'animats i per l'any que ve tinguin una bona colla de citroëns.